Visszatekintés 1. - Alkotók sorozat - Lőrincz L. László

Megpróbálom összeszedni azokat az írókat, zenészeket, filmeseket, pszichiátereket, akiket pályafutasom alatt fotóztam. Zenészből és pszichiáterből talán több van, mivel jó par évig a Wanted Magazinnak és a NL Pszichének készítettem portrékat.
Lőrincz L. Lászlóval pár évvel ezelőtt találkoztam hidegkúti házában, ahová a Nők Lapja diszponált riport- és portréfotók készítésére.
A riporter távozása után nyugodtan dolgozhattunk, és mondhatom nagyon segítőkész volt a fotóalanyom. Ugyanis az történt, hogy az asszisztensem jól elaludt (a fotózás végére ért oda), így maga az író huzigálta zsinórjaimat, cipelte az állványomat (velem együtt persze). A fotózás helyszínéül a kertet választottuk, gyönyörű idő volt, szomorkás, hűvös, napfényes délelőtt, csodálatos fényekkel. Az író nagyon közvetlen volt, fiatalosan mozgott, vagányan ugrált ide-oda, könnyen rá lehetett venni a többféle beállításra, mondhatni élvezte a helyzetet, a fotózást. Jó érzésekkel és sok jó fotóval tavoztam töle.
Kívancsi lettem ra. Nemsokkal a fotózas utan el is olvastam a Sindzse szeme című, Leslie L. Lawrence alnéven írott regényét.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések